بررسی خطوط تولید صنایع تابلوسازی و سلول های صنعتی

بررسی خطوط تولید صنایع تابلوسازی و سلول های صنعتی

صنایع تابلوسازی و سلول های صنعتی یکی از صنایع مدرن و جدیدی است که متقاضیان زیادی برای فعالیت در آن صف بسته اند. از آن جایی که این صنعت سودآوری به نسبت خوبی را در خود جای داده است، بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی به دنبال راه اندازی خطوط تولید صنایع تابلوسازی و سلول های صنعتی هستند. پروژه ها و مشتریانی که جزو مشتریان صنایع تابلوسازی و سلول های صنعتی هستند شامل طیف گسترده ای از واحدهای تولیدی، شرکت های پیشرو در حوزه نفت و گاز، صنایع پالایشگاهی، صنایع نیروگاهی، خودروسازی، صنایع شیمیایی، صنایع آب و فاضلاب و ... می باشند. همچنین شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی دیگری هم وجود دارد که به صورت بالقوه در لیست مشتریان صنایع تابلوسازی و سلول های صنعتی قرار می گیرند. با توجه به این موارد، چنانچه شما هم قصد شروع کار در این زمینه و ایجاد یک مرکز تولیدی را دارید، بهترین ایده برای شروع کار آگاهی از هزینه های موجود و تجهیزات و ماشن الات موردنیاز است. شرکت دیانی ماشین به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان ماشین آلات صنعتی در ایران، سال هاست ابزارهای موردنیاز برای راه اندازی خطوط صنایع تابلوسازی و سلول های صنعتی را فراهم کرده و ده ها واحد تولیدی به کمک این محصولات راه اندازی شده اند. محصولات این شرکت که برای راه اندازی این خطوط تولید موردنیاز هستند شامل موارد زیر می شود:

  • قیچی
  • پرس برک
  • خم کن
  • پن برک
  • پرس پانچ

هزینه خرید این لوازم و تجهیزات چیزی حدود 500 الی 800 میلیون تومان می باشد. همچنین متراژ موردنیاز برای احداث یک کارگاه تولیدی نیز حدوداً 200 متر می باشد که البته با توجه به میزان تولیدی که مدنظر سرمایه گذار است می تواند کمتر یا بیشتر هم بشود.

سرمایه گذاری در صنایع تابلوسازی و سلول های صنعتی

اگر نگاهی گذرا به سطح شهر بیاندازید، با تعداد بسیار زیادی از فروشگاه ها، مغازه ها و مراکزی روبرو می شوید که در آن ها از تابلوها و سلول های صنعتی استفاده شده است. در واقع بکارگیری تابلو یا سلول صنعتی دلایل متعددی دارد که بیان آن ها خارج از حوصله کاربران عزیزمان بوده و ذکر همین نکته که حوزه تولید این محصولات یکی از پرسودترین حوزه های حال حاضر کشور است برای این عزیزان کافی است. بازگشت سرمایه در خطوط تولید تابلو و سلول های صنعتی بسیار عالی بوده و چنانچه سرمایه گذاران این حوزه تداوم فعالیت داشته باشند می توانند کسب و کار خود را در بسیاری از استان های کشور عزیزمان ایران نیز گسترش داده و با سودهای باورنکردنی همراه شوند. شرکت دیانی ماشین به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، تمام ابزارهای موردنیاز برای افرادی که قصد راه اندازی خطوط تولید تابلو و سلول های صنعتی را دارند در اختیارشان قرار می دهد. از مزایایی که همکاری با شرکت دیانی ماشین برای سرمایه گذاران به همراه دارد می توان به ارائه بهترین قیمت ها، مشاوره منصفانه و جزئی پیش از خرید و همچنین بهره مندی از خدمات پس از فروش عالی اشاره کرد. شایان ذکر است برای آشنایی کامل و دقیق با ماشین آلات و ابزارهای لازم برای راه اندازی خطوط این محصولات با اپراتورهای شرکت دیانی در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

مطلب پیشنهادی: بررسی خطوط تولید صنایع سوله سازی


در صورتی که قصد خرید ماشین آلات صنعتی از جمله قیچی، پرس برک، خم کن و غیره را دارید، پیشنهاد می کنیم با ورود به صفحه محصولات شرکت دیانی ماشین از محصولات تولیدشده در این کمپانی دیدن کرده و در صورت تمایل برای سفارش و خرید محصولات، از طریق راه های ارتباطی موجود و شماره تلفن 02133746824 با اپراتورهای شرکت در ارتباط باشید.

Leave a Reply Cancel reply

ASK
0