بررسی خطوط تولید صنایع سوله سازی

بررسی خطوط تولید صنایع سوله سازی

صنایع سوله سازی یکی از صنایع مهمی است که هم درآمد و سود بسیاری دارد و هم از نظر پوشش نیاز اصلی قشر تولیدکننده کشور از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که سوله هایی که ممکن است در هر نقطه ای از شهر یا خارج از شهر ببینیم به چه صورتی ساخته می شود؟ هزینه ساخت این سوله ها چقدر است و آیا می توان به صورت خصوصی اقدام به راه اندازی خطوط تولید سوله و به اصطلاح سوله سازی نمود؟ اگر این سوالات برای شما هم مطرح است جای درستی قرار دارید. شرکت دیانی ماشین به عنوان یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان ماشین آلات صنعتی در ایران، تمام تجهیزات و ماشین آلات موردنیاز کسانی که مایل به تولید سوله هستند را ارائه می کند. به این شکل، اگر شما هم می خواهید سهم خود را در تولید کشور ادا کنید، با استفاده از خدمات و محصولات دیانی ماشین اقدام به راه اندازی خطوط سوله سازی نموده و علاوه بر کسب سود، به افراد زیادی برای راه اندازی کسب و کارشان کمک کنید. ابزارها و تجهیزاتی که برای راه اندازی خطوط تولید سوله سازی نیاز است شامل موارد زیر می شود:

  • قیچی ضخیم بر
  • پرس برک
  • پانچ تک کاره
  • پانچ 8 کاره
  • برش لیزر یا CNC

همچنین هزینه سرمایه گذاری ماشین آلات حدود 1.5 الی 3 میلیارد تومان می باشد. این هزینه برای خرید دستگاه ها و ابزار آلاتی است که به صورت مستقیم در ساخت سوله از آن ها استفاده می شود. شایان ذکر است افرادی که مایل به تولید محصولات متنوع تر در این زمینه هستند، می بایست هزینه بیشتری صرف انجام این کار نمایند. ناگفته نماند متراژ موردنیاز این صنعت نیز به به سلیقه و حساسیت صاحب کار بستگی داشته و مقدار ظرفیت تولید نیز به این مورد بستگی دارد. از این رو هرچه تولید بیشتری در دستور کار قرار داشته باشد، متراژ بیشتری هم موردنیاز است.

سرمایه گذاری در صنایع سوله سازی

وقتی کشوری از نظر توسعه و پیشرفت در مسیر رو به جلو قرار دارد، این یعنی کسب و کارهای خرد و کلان آن روز به روز در حال گسترش می باشند. همان طور که می دانید، یکی از ملزومات راه اندازی یک کسب و کار صنعتی، محیط مناسب و صنعتی برای انجام کارهاست. در بین انواع سازه های صنعتی، سوله ها محبوبیت بیشتری در این زمینه دارند. سوله به محیط های سربسته ای گفته می شود که هم می توان از آن برای مصارف صنعتی استفاده نمود و هم بسیاری از شرکت ها و کارخانه های بزرگ از آن به عنوان محلی جهت نگهداری محصولات شان بهره می برند. در هر صورت، امروزه سوله در کشور ایران متقاضیان زیادی داشته و سرمایه گذارانی که در صنعت سوله سازی فعال هستند با سودهای کلانی همراه می باشند. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در خطوط تولید سوله را دارید، با شرکت دیانی ماشین در ارتباط باشید تا از مراحل صفر تا صد و البته تجهیزات و ماشین آلات موردنیاز برای انجام این کار مطلع شوید.

مطلب پیشنهادی: خطوط تولید جعبه و باکس - صنایع کامپیوتری و ماینر


در صورتی که قصد خرید ماشین آلات صنعتی از جمله قیچی، پرس برک، خم کن و غیره را دارید، پیشنهاد می کنیم با ورود به صفحه محصولات شرکت دیانی ماشین از محصولات تولیدشده در این کمپانی دیدن کرده و در صورت تمایل برای سفارش و خرید محصولات، از طریق راه های ارتباطی موجود و شماره تلفن 02133746824 با اپراتورهای شرکت در ارتباط باشید.

Leave a Reply Cancel reply

ASK
0