بررسی خطوط تولید تجهیزات تریلر و کشنده و یخچالهای کامیونی

بررسی خطوط تولید تجهیزات تریلر و کشنده و یخچالهای کامیونی

امروزه با وجود پیشرفت چشمگیری که در تکنولوژی شاهد آن هستیم، اما باز هم نیاز به ماشین آلاتی که با کمک آن ها بتوان نقل و انتقالات مختلف را ترتیب داد احساس می شود. همان طور که می دانید تریلرها، کشنده ها و یخچال های کامیونی سه مدل از پرکاربردترین ماشین های سنگینی هستند که شاید توجه زیادی به آن ها نشود، اما نقش فوق العاده مهمی در پیشبرد کارهای مختلف ایفا می کنند. تریلر و کشنده ها ماشین های سنگینی هستند که در صنایع مختلف خودروسازی، ساختمان سازی، راهسازی، پتروشیمی و ... از آن ها استفاده می شود. اگر نگاهی به کاربردهای تریلرها و کشنده ها بیاندازید، می بینید که اگر این خودروهای سنگین روزی وجود نداشته باشند تا چه اندازه در حوزه های مختلف مشکل ایجاد می شود. در کنار این خودروهای سنگین، یخچالهای کامیونی قرار دارند که مهم ترین وظیفه آن ها جابجایی مواد غذایی و متریال هایی است که می بایست در دمایی پایین تر از دمای معمولی نگهداری شوند. شرکت های تولیدکننده مواد غذایی برای جابجایی محصولات خود از یخچالهای کامیونی استفاده کرده و بسیاری از شرکت های دیگر نیز برای انتقال مواد اولیه خود از این ماشین های سنگین بهره می برند. با توجه به کاربردهای بسیار گسترده ای که ذکر نمودیم، می توان نتیجه گرفت بازار تقاضا برای خدمات ماشین های سنگین، تریلرها، کشنده ها و البته یخچالهای کامیونی همیشه داغ است. از این رو اگر به دنبال راه اندازی خطوط تولید تجهیزات تریلر و یخچالهای کامیونی هستید، توصیه می کنیم با مشاورین شرکت دیانی ماشین در ارتباط باشید تا از جزئیات شروع کار مطلع شده و یک سرمایه گذاری امن و سودده را آغاز نمایید. برای راه اندازی خطوط تولید تجهیزات تریلر و کشنده و یخچالهای کامیونی به موارد زیر توجه فرمایید.

  • ابزار آلات و تجهیزات موردنیاز: قیچی الکترومکانیک - خم کن پن برک - پرس برک - پانچ تک کاره - پانچ چندکاره - پرس ضربه ای (برای تهیه این تجهیزات، از محصولات شرکت دیانی ماشین بازدید نمایید.)
  • هزینه سرمایه گذاری: 500 میلیون الی 2 میلیارد تومان
  • فضای موردنیاز برای شروع کار: 1500 الی 3000 متر

چرا در این حوزه سرمایه گذاری کنیم؟

تجهیزات تریلر و کشنده و یخچالهای کامیونی اگرچه در زندگی روزمره بسیاری از افراد هیچ نقش محسوسی را ایفا نمی کند، اما نقشی که این تجهیزات و ماشین های سنگین در دنیای امروز برعهده دارند چیزی است که هیچ جایگزینی را نمی توان برای آن تعریف نمود. از این رو تقاضا و بازار کار در حوزه تولید و ارائه تجهیزات تریلر و کشنده و یخچالهای کامیونی همواره برقرار بوده و سرمایه گذارانی که وارد این صنعت می شوند پس از چند سال با سودهای بسیار کلانی همراه خواهند شد.

چرا دیانی ماشین را برای خرید محصولات انتخاب کنیم؟

شرکت دیانی ماشین یکی از معتبرترین ارائه دهندگان ماشین آلات و ابزارهایی است که برای تولید تجهیزات تریلر و کشنده و یخچالهای کامیونی از آن ها استفاده می شود. این شرکت بومی از کیفیت بالا، قیمت های به صرفه و مشاوره قبل و بعد از خرید محصولات خود بهره مند بوده و یک انتخاب مطمئن و عالی برای سرمایه گذاران این حوزه به شمار می رود.

مطلب پیشنهادی: بررسی خطوط تولید صنایع خدماتی خم و برش


در صورتی که قصد خرید انواع ابزارآلات صنعتی نام برده در این مقاله را دارید، پیشنهاد می کنیم با ورود به صفحه محصولات شرکت دیانی ماشین از محصولات تولیدشده در این شرکت دیدن نموده و در صورت تمایل برای سفارش و خرید محصولات، از طریق راه های ارتباطی موجود و شماره تلفن 02133746824 با مشاورین شرکت در ارتباط باشید.

Leave a Reply Cancel reply

ASK
0