بررسی خطوط تولید تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی

بررسی خطوط تولید تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی

امروزه یکی از مراکز مهمی که نقش اساسی در جامعه ایفا کرده و حضور پررنگی در تامین امنیت خاطر شهروندان دارد، بیمارستان می باشد. در کشور عزیزمان ایران، صدها بیمارستان مجهز و حرفه ای وجود دارد که به صورت 24 ساعته میزبانی بیماران و افرادی که با مشکلات متعددی روبرو هستند می باشند. نقش بیمارستان ها در دوران همه گیری کرونا نقش انکارناشدنی است که نمی توان ساده از کنار آن رد شد. در این روزها که بیماری کرونا نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا جان هزاران نفر را با خطر روبرو کرده است، این بیمارستان ها هستند که با تلاش پرسنل خود و بکارگیری تجهیزات پیشرفته و حرفه ای، سعی در بهبود وضعیت مراجعه کنندگان و افزایش سطح سلامت جامعه را دارند. با توجه به اهمیت بیمارستان ها، سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در حوزه ای پرسود و البته خیرخواهانه را دارند می توانند در این حوزه وارد شده و با تولید تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی، هم در تولید داخلی کشور سهیم شوند و هم چرخ صنعت تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی را به حرکت درآورند. با انجام این کار و تاسیس خطوط تولید این محصولات، نه تنها نیاز روزافزون مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها مرتفع می شود، بلکه تولیدات مراکزی که اقدام به فعالیت در این زمینه می کنند نیز پتانسیل صادرات به کشورهای دیگر را دارا می باشند. از این رو، چنانچه می خواهید با سرمایه کمتر از یک میلیارد تومان یک کسب و کار با بازار عالی و مشتریان دائمی داشته باشید، توصیه می کنیم خطوط تولید تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی را فراموش نکنید. شرکت دیانی ماشین به عنوان یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده ماشین آلات موردنیاز برای ساخت این تجهیزات، شما را در این مسیر همراهی کرده و این امکان را میسر می سازد تا شما هم بتوانید در کنار ده ها تولید کننده تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی در این زمینه فعالیت نمایید. برای آشنایی بیشتر با خطوط تولید محصولات این حوزه، در ادامه همراه ما باشید.

ماشین آلات موردنیاز

همان طور که گفتیم، شرکت دیانی ماشین به عنوان یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان تجهیزات موردنیاز برای تاسیس خط تولید تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی، تمام ابزارها و تجهیزاتی که شما عزیزان برای انجام این کار نیاز دارید را عرضه می کند. ماشین آلاتی که می توانید برای راه اندازی خطوط تولید تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی از شرکت دیانی ماشین تهیه نمایید عبارتند از:

حداقل سرمایه موردنیاز

حداقل سرمایه موردنیاز برای راه اندازی خطوط تولید تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی بین 600 تا 950 میلیون تومان (در بهار 1401) می باشد. این هزینه برای خرید تجهیزات و اجاره مکان موردنیاز صرف می شود. همچنین در حالت عادی، پیش بینی بازگشت سرمایه یک الی 2 ساله برای این حوزه در نظر گرفته می شود.

حداقل فضای موردنیاز

فضای موردنیاز برای تولید تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستانی با احتساب دپوی مواد اولیه، فضایی بین 200 تا 300 متر می باشد.

مطلب پیشنهادی: بررسی خطوط تولید تجهیزات پوشش سقف و سوله


در صورتی که قصد خرید ماشین آلات صنعتی از جمله قیچی، پرس برک، خم کن و غیره را دارید، پیشنهاد می کنیم با ورود به صفحه محصولات شرکت دیانی ماشین از محصولات تولیدشده در این کمپانی دیدن کرده و در صورت تمایل برای سفارش و خرید محصولات، از طریق راه های ارتباطی موجود و شماره تلفن 02133746824 با اپراتورهای شرکت در ارتباط باشید.

Leave a Reply Cancel reply

ASK
0